brownies med vitchoklad...

Har jag bakat idag och gisses va gott det vart =)  Johan säger att jag inte få baka nå mer nu för hans mage börjar tydligen också växa ( fast jag tycker att den är perfekt <3 )     Men det kan nog ligga nått i det då jag har fyllt frysen med bröd och bakverk =)   Tur att släkten kommer till jul så att vi kan bli av med lite!!

Har nyss kommit upp ur ett låångt bad med min nya kompis isbiten!!!
Trodde aldrig att fryst vatten kunde vara så gott ;)   

Den lilla i magen är det full rulle på, det bökas och donas och det är så underbart <3  som vanligt så är det mest på vänster sida det bökas på och magen står ut välldigt skoj ibland!
Johan frågade igår hur länge man skulle vänta med att ringa om jag inte har kännt bebben på ett tag ( då jag har en tendens att bli lite orolig) men vi fick inget riktigt svar det enda hon sa va att ja men vid det här laget så brukar "kvinnan" veta vart hon ska buffa för att få "svar" från bebben... men jag har ingen aning om vart det skulle vara.......
Börjar bli lite nervös inför ultraljudet den 28 dec, det borde inte vara några problem men jag kan inte låta bli att oroa mej lite.!! Tur att vi snart är där!

Nej nu ska jag ge katterna lite mat och sen kypa till kojs, klockan va inte så mycket såg jag nu men jag kan nog slå ihjäl några timmar med mobilspel ;)

God natt!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0