Full rulle!!

Ja det vart full fart idag, julklappsshopping i skärholmen ,är så gott som klart med alla klappar nu.
Va där med en kompis som också är gravid, det är så skönt att prata med nån som är i samma situation... Andra blir nog lätt trött på allt bebis prat ;) Med det vart en fin shoppingrunda och duktig som jag är så köpte jag inget till mej själv!!!!!! 

Sen bar det av hemåt för middag och mvc besök.
Mvc gick bra men den lilla rackaren har lagt sej i säte... hade det på känn då det har varit full fart på min urinblåsa =)  Men som tur är så ha den ju några veckor på sej att vända tillbaka!!!!!
Sf måttet hade inte gått upp så mycket, vi ligger strax under mitten strecket tror att vi låg på 29 idag.
Ny tid om 2 veckor och även ett ultraljud, kul att se den lille igen <3

Nu ska jag sova och ladda inför min körlektion i morgon ( i snövädret)  gud vare med oss och håll er undan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0