Hon som tröttnar fort ;)

Ja blogga va ju kul ett tag, jag har ju förmågan att tycka saker ett tag och sen tröttna.... Men jag skrivet när det händer nått spännande =) Idag va vi till bm, allt såg bra ut och alla prover va toppen, magen växer perfekt i kurvan =) Huvudet låg neråt och jag antar att det är små (stora) sparkar jag har i vänster sidan! Häromkvällen så stog magen ut åt vänster, såg jätte roligt ut och lyckan va att johan oxå va hemma och fick se! Ja det är som sagt full rulle i magen *L* är så lycklig för det här underbara bebbe i magen<3 Annars så rullar dagarna på med övningskörning och pyssel hemma =) Det börjar ju närma sej jul nu så då finns det lite att göra hemma, vi ska ju ha hela släkten här till jul så det blir full rulle! Slut på bloggander och nu blir fredagsmys <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0