Söndag=slödag!!

Idag har det inte blivit många knop gjorda, har plockat lite på undervåningen men annars så har jag bara setat vid tvn. Tycker nog att det är ganska skönt att ha sådana dagar ibland, bara det inte blir för ofta!! Jag har lite tankar om hur hushållet här hemma ska skötas.. Jag tycker att eftersom att jag går hemma hela dagarna så är det jag som borde städa och plocka undan allt..... men samtidigt så måste jag försöka komma ihåg att jag faktiskt är sjukskriven och hemma av en anledning. Johan tycker defenitivt inte att jag ska göra alla som här sakerna och han gör minst lika mycket här hemma men jag har iaf svårt att få bort känslan, han jobbar ju och sliter hela nätterna och då ska han inte behöva städa när han är ledig.! Men men det gäller för mej att hitta en balans och komma ihåg att jag faktiskt har ont. Ryggen är en "killer" just nu den vänstra muskeln som går längst med ryggraden gör så förbenat ont så fort jag sitter lite för länge och jag har börjat vakna av att det gör ont också. Gnäll gnäll gnäll, men jag kan säga att jag skulle kunna ta vilken smärta som helst för det här lilla livet i magen <3 Nej nu ska jag puss lite på Johan innan han åker och jobbar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0