Träningsvärk.

Har träningsvärk i magen, det växer så att det knakar där inne <3 Har varit inne HELA dagen idag och som vanligt när jag är det så surar jag ihop runt fyra fem på em... Att jag aldrig lär mej, jag behöver frisk luft!!!!!! Blir ändring på det i morgon =) ska lämna in en film och några böcker på bibblan och sen när Johan vaknar så ska vi till IKEA och köpa skötbord =) Annars så är det full rulle i veckan, Tisdag ska jag till skärholmen med Anna och handla lite julklappar och Onsdag så blir det IKEA igen fast med Elin, Torsdag är det körlektion och Fredag föräldrautbildning.. full rulle helt enkelt =) Det va allt för idag, i morgon går vi in i en ny vecka <3 återkommer med mer om det i morgon! Sov gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0