Vit jul??!!

Ja kanske får vi en vit jul iaf, det har börjat snöa igen =)  har nog kommit 4 dec snart.
Jag tycker att det är helt underbart och skönt att det blir lite ljusare men samtidigt så är jag livrädd för väglaget, har ju blivit så bilrädd dom sista åren och snön gör det inte böttre...
Skulle hellre se att Johan gick till och från jobbet, men då skulle han aldrig komma hem <3 mitt hjärta kör försiktigt!!!!


Idag har jag minsann varit ut på en promenad, va och lämnade in en film ( baksmällan som för övrigt va kass)  och när solen sken i förmiddags så vart jag bara tvungen att gå ur!
Lite synd bara att jag inte kan knäppa min jacka längre, blir lite kallt om magen kanske måste införskaffa en ny iaf...
Men fötterna behöver inte frysa =) Fick ju ett par nya timberland kängor av Johan och jag lovar er att även om jag sov ute i en snödriva så skulle jag inte frysa om fötterna =)  Skönaste skorna någonsin.

Idag har det bökats i magen <3 det är så underbart att känna och se hur det rör runt där inne, jag va ju så orolig för att jag inte skulle få se eller känna någon rörelse bara för att jag hade en del fett på magen redan innan bebben... men det fick jag =)   

Nu ska jag skalla kudden och mysa lite med katterna!!!!

God natt!!

Kommentarer
Postat av: Louise

kul att du börjat blogga:)väntar med spänning på bebben och hoppas vi kan ses snart. Saknar kort mer kort....älskar kort:)



2009-12-19 @ 22:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0