Ännu en dag till ända.






Jaha så har ännu en dag gått, har lite hormonrusningar så här på kvällen och känner mej allmänt bläää...
Men men det går över =)

Idag har vi tömt bebbens rum och johan har rivit tapet och börjat spacklat , han kan min kille!
Han som alldeles nu somnade i badkaret hihi ja det ska va han för att göra det!!

Har varit och kört lite bil idag också, gick så där.. Jag blir så stressad när det kommer andra bilar men jag lär mej väll.Ska försöka köra lite i morgon och sen så är det körskola på torsdag.
Det blir nog bra när det är klart!

Va till farbror doktorn idag och han va bästa doktorn som vanligt, började med att säga; Va stor du är!!
Haha tur att man har en rolig doktor, det va iaf inga problem att förlänga sjukskrivningen känns skönt att veta att det är lugnt fram tills havandeskapspenningen träder in.

Tandläkar samtalet vart det inge av med och inget telefonsamtal till "chefen" får ta tag i det i morgon!
Fy för att vara vuxen ibland.
Vi ska slänga massa med skräp på tippen i morgon och fortsätta renovera rummet också, stackars johan får ingen ro när han är ledig.
Det blir ju ingen handling innan rummet är klart, och jag har en stooor längtan till IKEA nu ;)


Ooo Johan fick känna massa med rörelse idag =)  känns så skönt när han får känna <3

Ja det va det, är nog inget proffs på att blogga men hoppas att dom där hemma tycker det är kul att läsa <3 Jag längtar efter er!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0