Då va det kväller!!

Ja det va den dagen.
Har fått en massa tråkiga saker gjort och det känns så skönt, samtalet med min häxa till chef hade jag inte sett fram emot men jag kopplade på leendet och det gick ok, dom har redan börjat tjata om jag kommer tillbaka efter mammaledigheten eller inte... hur f'n ska jag kunna veta hur livet ter ser då???
Ja ja tänker inte bekymra mej om det förräns det är dax.!

Nog om det, nu på kvällen har vi haft jonas här på mat och nu är pojkarna ute och rastar varandra, dom behöver lufta sina ideèr med varandra ibland, fina pojkarna!!

Bebben har varit ganska lugn idag, får se om den sätter fart när jag lägger mej =) brukar vara så!
La ut en bild på  facebook igår med magen och jäklar va med lyckönskningar jag har fått =) blir så glad, vilka fina vänner jag har!!
Tänker lite smått på förlossningen nu oxå, känns spännande.
Skulle vilja försöka att föda stående, men vi får se vart det slutar har ju även fått för mej att jag ska testa utan smärtlindring... hm ja vi får se hur det går, jag är ju ganska känslig ;)  
Ska iaf bli såå spännande =) jag längtar. Vi ska på föreläsning på huddinge i morgon, det ska bli jätte intressant, skönt att johan får lite insyn i det med.
Vi har beslutat att inte ta några fler kurser, det bli föräldrakursen och sen får det vara bra,men jag hinner ju ändra mej igen ang det!!

Ja vad mer har jag att säga,... tanden "munnen" värker än men det lägger sej förhoppningsvis!
I morgon är det en ny dag och den kommer inehålla IKEA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Woho va kul, ska handla lite bebissaker, tänkte börja handla lite smått medans ork och lust finns!
Sen i morgon kväll kommer fina pappa hit, han är här och jobbar så då bor han hos oss, fint med lite kvalitetstid men honom, vaf många år sen sist!!

Nej det få vara det för nu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0