God morgon världen!

Ny vaknat efter en natt med mardrömmar, mördare knark och en massa annat trevligt.
Ja drömmarna har det verkligen blivit fart på sen jag vart gravid, suck tur att det bara är drömmar!

Måste göra alla vuxna tråkiga saker idag, vill inte men det är ingen som gör det åt mej, tanden värker och papprena måste fyllas i av chefen.. You go Janina!!!!
Va fasen jag hittar inte numret till min tandläkare på varken eniro eller google, vart har han tagit vägen??? 
Undra om jag har nått gammalt kvitto någonstan?? Bara att börja leta *suck*


Sen ska jag försöka vara snäll idag också, ska det vara så svårt att vara glad en hel dag????

Nej nu ska jag sätta fart, lite frukost i magen så blir nog det här bra =)

Ha en fin dag!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad roligt att du bloggar nu :D

Dags att ta den där fikan snart? ;)

kram

2009-11-24 @ 12:11:34
URL: http://puris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0