jäkla skit hormoner och tandvärk

Ja så va den dagen slut, en fin dag som avslutas med att jag är en surkärring och till på köpet har tandvärk...
Jag blir så less på mej själv såndana här stunder, att jag inte bara kan vara nöjd och glad.
Stackars Johan som har en sambo som tydligen tycker att det är kul att vara sur och bitter...
Bläääää på mej själv.!!!!
Vi hade ju en jätte trevlig kväll med tacos och tv mys men efter maten så tyckte sur janina tydligen att det va dax att komma fram, som vi har längtat efter henne..
Nej usch och fy nu får det vara färdig gnällt, ska dunka en stekpanna i skallen så kanske jag somnar och vaknar snäll i morgon, annars tänker jag inte gå upp, så det så.!!


God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0