Morgon stund har guld i mun!!

Ny vaken och ganska utsövd tror jag, har bara varit upp en hång i natt (tror jag) och då va klockan runt sex så man skulle kunna säga att jag har sovit hela natten, vilket inte brukat hända allt gör ofta då toa besöken brukar avlösa varandra!!

Johan sa igår att det märks att jag bara skriver det jag tänker, ja någon mästerbloggare är jag inte men mycket skrot finns det i skallen som vill komme ut =)

Idag bär det som sagt av till IKEA det ska bli så roligt, ska kolla efter spjälsäng och skötbord och lite annat smått och gott.
Det ska bli  så kul att börja handla till bebben=) har nästan inte handlst nått alls fram tills nu, nått enstaka klädesplagg bara.
Men nu känns det som om jag törs börja handla lite (mycket)

Ha en fin dag där ute så återkommer jag med inköpen ikväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0