Ny blogg nya tankar!

Jaha då ska jag försöka mej på det här med att blogga igen, tänkte försöka mej på en liten presentation!!

Janina heter jag 26 år och bor i ett radhus i en stockholmsförort, har en helt fantastisk sambo; Johan och våra två katter Budda och Engla.
Och så har vi ju det lilla knytet i magen =)  vårat barn, är i V27 och magen växer och frodas.

Varför ska då jag blogga och vad har jag att förmedla?!
Jag bor en bit ifrån släkt och vänner och nu när vi har en bebbe på G så kan det va kul för nära och kära att hänga med i bebbens framfart!!!

Ja det va lite om mej och mitt.!

Ska lägga in lite bilder sen och göra bloggen lite finare, men det får han den där jag bor ihop med hjälpa mej med då han är en hejare på datorer.!

I morgon så ska vi sätta igång med barnrummet, det enda rummet kvar att renovera i huset, skulle vara skönt att ha det klart till jul när familjen kommer! Tänkte att vi skulle ha åkt till IKEA i morgon och handla saker till bebben men jag kom på att det nog va smartare att göra rummet klart först så att vi har någonstans att ställa sakerna vi köper ( fast handla hade vart kul)!

Jag är hemma och sjukskriven på heltid så jag har massa tid att lägga här ;)  Men det va nog allt
för nu!!!

Önskar alla en trevlig Söndagskväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0