2010 is the year!!!

Kan ni fatta att det här är året då det kommer en liten bebbe??!!!!!
Det är nu 51 dagar kvar dell bf, shit va konstigt underbart det känns.

Nu på måndag så kommer det förbi en kille som ska fixa klart barnrummet, så att Johan slipper stressa arslet av sej, ska bli så skönt att få det klart så att jag kan börja ställa i ordning =)
Börjar vilja få klart allt nu (liite stressad), men förhoppningsvis så hinner vi med allt!

Vi håller på och kollar på en ny bil, funkar inte riktigt med en fiat panda när vi ska ha barnvagn och bebbe och så.
Så ny bil står på inköpslistan inom dom närmaste veckorna, och troligtvis så blir det en kia seed, vi ska provköra den igen och pilla lite mer på den.

Inte trodde jag för 5 år sedan at jag skulle sitta i ett hus som jag äger ihop med den underbarste mannen som finns och hålla på att köpa en ny bil, och så klart det viktigaste vänta på våran bebbe <3
Mitt liv har gjort en sån total om vändning, från att ha setat i slita lägenheter med nerdragna gardiner och knappt rört sej ute på dagtid... Till det här =) det bästa livet jsg kunde få <3

Nej nu ska jag ta en varmt bad tuggandes på mina älskade isbitar!!

Önskar er alla ett fantastiskt 2010!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0