1/12

Har en sjuk bebis och en uttråkad 1 1/2 åring här hemma. Den lilla vill vara nära och absolut inte sova, den stora vill ut ut ut.. Men jag vill inte dra ut Pantera när hon nästan har 39 grader 38 ok då kan jag ta ut dom men inte om dom har över.
Så vad har vi gjort idag? Vi har kramats,dregglat (massor),krypit runt runt och jagat varandra, kollat på tv, snorat (massor), vikt ca 2145673 maskiner tvätt, hostat, pussats, spelat memory, dansat, sa jag snorat?? 

Har fått sug på att baka igen, igår gjorde jag chokladbollar och idag frukostbröd allt lchf så klart :)  Få se om jag ska ge mig på saffransmuffins imorgon. Har ni nå goda lchf recept så får ni gärna dela med er!

Nu hoppas jag på att den lilla damen kan sova inatt och vaknar  pigg imorgon.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0