5/12

Så här har ni mig, en trött men glad mamma. Vilda har dom två sista dagarna bestämt sig för att inte sova på dagarna ( när ska barn sluta med sånt?)  så det har varit full rulle hela dagarna. Och för att fira det så har Pantera börjat vara vaken ca 2-3 timmar varje natt förvisso så är hon ganska glad men hon pratar så att hon väcker hela huset.  Mammas underbara små skitungar ;)

Nu är vi i full gång med projekt byta våning på sovrummen, barnens nya rum är snart klart. "Bara" listerna kvar som ska upp. Va på IKEA i lördags och handlade lite förvaring. Ooooo va jag längtar tills vi sätter igång och flyttar =) Det ska bli så jäkla skönt att ha vardagrummet på övervåningen.
Barnens ena faster ska ha dom på lördag så då kan vi jobba utan att behöva ta break för diverse barngrejer.

Fullt ös, nu ska jag slänga mig i duschen och sen blir det en riktigt tidig kväller, hoppas på att pratkvarnen sover gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0