17/11

Ringde vårdcentralen imorse för att boka en tid och kolla så att vilda inte har en infektion i kroppen(pga åtekommande feber), fick tid 10.20 så det vart full fart här hemma.
Vi har ju sån tur så att vi har världens bästa farmor som kom och passade pantera så att vi kunde åka själva.
Efter busstur, blod och urinprov koll i öron och lyssnade lungor så står det nu klart att ungen är frisk som en nötkärna! Är nog bara en feberunge helt enkelt. Men det känns skönt att ha kollat upp det.

Nått annat som borde kollas upp är nog min höft, lekte med vilda igår och något måste ha gått på tog för jäklar va ont det gör. Är det tantvarning när höfterna börjar krångla?

Nu sover grisarna och jag ska nog ta och sträcka ut min gamla kropp en stund jag med.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Skönt att det inte var nåt allvarligt, även om det förstås är jobbigt när febern kommer tillbaka hela tiden!



Kram till er!

2011-11-17 @ 18:57:20
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com
Postat av: brittel nava

Du, gammal??? Jag är ju ung än! Du var också en feberunge i den åldern. Det tyder på att hon är en hot tjej<3

2011-11-18 @ 08:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0