18/11

Om dom sover? Om dom sover samtidigt? OH YES! Och för en gångs skull så har jag struntat i städningen, det kan göras sen och nu sitter jag nere vid tvn under en filt och bara myser.
Har haft anna och nova här på lunch, nova är vildas bästis och stora tjejen blir ett år på tisdag <3 tänk va fort tiden går. Det är så kul nu när tjejerna börjar leka med varandra. Det jagas och busas hela tiden, häftigt att dom får egna relationer och egna känslor.

 Vidla börjar uttrycka sina känslor ordentligt nu (på gott och ont) hon vet vad hon vill och är välldigt bestämd med det. Är så mycket lättare för henne nu när hon börjar komma igång med talet och jag tycker nog att det är det häftigaste hitills, att vi börjar kunna ha en dialog. Hon kan så smått börja bertätta vad hon vill ha, oftast kakor ;) men för varje dag kommer det flera nya ord som: Gurka, kaka, puppa (ketchup)och puppa ska hon gärna ha på allt. Hon ville ha det till yoghurten i morse men där fick mamman säga stopp.

Nu vaknade mitt stora tror så nu ska vi mysa lite innan syrran vaknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0