22/11

Vissa stunder så känner jag mig som en riktigt kass mamma, dom stunder när jag slår på tvn för att jag vill städa/pilla på mobilen eller bara ligga raklång på sängen. Då får jag riktigt dåligt samvete. Vill ju vara en sån mamma som aktiverar barnen, hittar på roliga och inte en sån som sätter dom vid tvn.

Äsch vi stryker det, idag har vi byggt koja på Vildas rum och eftersom hon fick äta mellis där så åt hon riktigt bra =) tänk va lite lek kan göra för matlusten.
Va ute en sväng efter lunch och vi har ju sån tur så att vi kan gunga och se bussarna åka förbi samtidigt,där skulle hon kunna sitta i timmar. Men tråkiga mamman tyckte det va kallt så vi gicg in ganska fort. Annars så har dagen lullat på med bus lek mys och massa tok. Vilda förskte använda Pantera som häst och hängde sig över henne och vråla, hoppla hoppla. Ja det har nog varit en ganska vanlig fast extra tråkig dag.


På fredag ska jag pappa och lillebror åka till kolmården och klappa vargar, ska bli lite spännande hoppas på att dom inte gillar sött ;) för då är det ju lixom kört för en annan.. Spännande ska det iaf  bli. Vad tycker ni om varg frågan gott folk? Folk verkar vara välldigt hatiska mot antingen jägare eller vargar.

Nu blir det sängen, håll nu tummarna för att barnen sover!


Kommentarer
Postat av: anna

Ja.. sen va jag där.. extra tråkig... Hmmpf;)

2011-11-22 @ 21:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0