29/11

I 

Idag har jag bakat lite saffrans biscotti ala lchf, hittade receptet här.

http://www.alltforforaldrar.se/56kilo/biscotti-med-saffran-lchf/  dom vart verkligen goda men jag kommer nog använda två paket saffran nästa gång.


P

Johans pepparkaks projekt i år är en buss, och vilken buss sen. Den har lampor och innerbelysning och visste jag inte bättre skulle jag kunna tro att den går att starta =) 
Återkommer med en till bild när den är helt klar.



Barnen mår bra dom börjar verkligen leka med varandra, det jagas och leks tittut. Vilda försöker även använda lillasyster som häst (vilket nästan funkar ibland).
Ff


Nu på LÖrdag ska vi handla lister och golv till barnsens nya rum, hoppas hoppas att vi kan flytta runt rummen innan jul. Vi ska flytta ner alla sovrum och upp vardagsrummet och "matsalen", som det är nu så använder vi knappt nedervåningen. Håller även på och radonmäter så snälla håll alla tummar och tår ni har att det inte är nå skit i huset. Känns som om en radonsanering är det sisa man vill lägga massa pengar på.

.

1a adventsmys hemma hos oss.

Nu ska jag klämma i mig en till kaka och glo lite på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0