Då kör vi igen.

Barnen sover och vi har parkerat oss i soffan, kollar på kär och galen och snyftar lite ( känslig som man är). Kan inte låta bli att tänka tillbaka på vårat bröllop, för er som inte vet så gifte vi oss efter att vi hade döpt Vilda, mitt under fikat så slog vi till <3 vigselförättaren va en dam på 80+ och ingen hörde va hon sa, men det va en helt underbar dag och bland det bästa jag gjort! Ok nog om det, nu ska jag alltså blogga igen. Älskar ju att läsa om andras vardag så det är det jag kommer dela med mig av, barnskrik kärlek blöjbyten och ja,allt det där. Vardagen helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Frida

Vad roligt att du ska börja blogga!! :D

Puss & Kram, hälsa familjen.

2011-11-17 @ 21:04:03
URL: http://fridaviktorias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0