Fredagsmys

Nu sover barnen och vi har intagit soffan, snackandes på chokladpudding ala lchf med massa laktosfri grädde. Jag tycker att den vart sådär med johan som älskar kakao mumsar som bara den.

Ok nu har jag hunnit äta lite mer av puddingen och den va inte så god, kan ha haft i lite för mycket stevia och kakao är inte så jäkla gott. Men nästa vecka är det jag som basar över myset och då jäklar ska jag hitta på nå riktigt gott.

Va in och beställde foton på barnen idag (från öppna) och jisses va dyrt det blir när man ska ha kort på båda barnen och även syskonkort. Men kort på barnen vill jag ha så det är bara att pynta.
Egentligen så borde man ta lite mer "fina" kort här hemma, hänga upp ett lakan och fixa lite bra ljus. Men när tusan ska man hitta tid till det?

Är det någon som vill testa chokladpuddingen  så hojta till så lägger jag ut receptet ( johan tyckte iaf att den va jätte god.

Nu blir det kramar och sen jäklar ska jag sova!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0