Full rulle.

Jäklar va helgerna går fort. Som tur är så är det inte så förbaskat långt till nästa.

Det här med att jag glömde plånboken på biltaket tycker jag att vi låter bli att prata om men sen det faktum att en underbar karl plockade upp den( på påfarten till motorvägen) och sen bemödar sig att leta upp mitt nummer och lämna tillbaka den. Det är faktiskt värt att nämna!

Förutom det lilla missödet så har helgen flytit på, i lördags va faster Sanna här och passade barnen så att vi kunde röja bort träden på baksidan och slänga all skit. Och jäklar va man hinner med saker när barnen inte är med. Allt va klart på en förmiddag. Det är så kul för att för varje träd som vi hugger ner och för varje rum som vi fixar nått i så blir det mer och mer vårat hus och inte dom förra ägarnas.

Nu ligger jag i sängen och glor på tv, brukar inte vilja ha tvn på när pantera sover men hon har feber och har fått alvedon för första gången så jag vill ha lite koll,man vet faktiskt inte dom kan ju reagera.

Det va nog det hela, hoppas ni har en skön söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0