Julen

På aftonbladet står det att dom som tippas bli julvärd i år är Ebba von Sydow eller Marie Sernerholt och inte för att vara sån (avundsjuk) men jag vill inte se någon snygg framgångsrik tjej som strålar så där fint som flickor i tv gör, nej jag vill ha en rund liten farbror som tänder det lilla ljuset och sitter och myser med oss hela kvällen. så ge mig Arne Weise eller möjligtvis Peter Harrysson annars får det va. Tack!


 När vi iaf pratar om julafton så kommer man ju in på det här med paket och det fick jag ett idag.Fick hem mitt Locobase REPAIR paket från Buzzador idag så nu är både jag och barnen insmorda på alla möjliga torra fläckar. Har ett gäng tuber att dela ut så är det någon som vill testa Locobase REPAIR så hojta till! Jag brukar använda den och smörja in när jag har en ny tatuering och till det är den jätte bra.

Nu ska jag passa på att mysa lite med det lilla monstret medans det stora sover, inge sova samtidigt idag inte men lite egentid med var och en av ungarna är aldrig fel!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, det låter som nåt för oss!;-)

2011-11-17 @ 18:56:24
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0